Volkswagen Group

Volkswagen snížil výhled na rok 2025, výsledky Audi a Porsche negativně ovlivnila cla
25.07.2025 Německý automobilový koncern Volkswagen zveřejnil výsledky hospodaření za H1 a 2Q roku 2025 a snížil výhled na letošní rok. Na výsledky prémiových značek Audi a Porsche měly negativní dopad zvýšená americká dovozní cla.

Kde hledat investiční příležitosti? Co třeba MotoGP?
17.07.2025 O víkendu se po pěti letech do Brna vrací světový šampionát MotoGP. Prestižní závod přiláká desítky tisíc fanoušků, stejně tak jako globální partnery, kteří se chtějí předvést před sta milionovým publikem u obrazovek po celém světě. Vrcholové sporty byly vždy magnetem pro sponzory, a MotoGP je toho ukázkovým příkladem. Nejde jen o rychlost a emoce, ale i o přehlídku firem, jejichž produkty často používáte. A někdy si je můžete pořídit nejen v obchodě, ale i na burze.

Volkswagen reportuje v 1Q smíšeně: dodávky dle očekávání, pokles čistého zisku a zachování výhledu
30.04.2025 Německá automobilka Volkswagen zveřejnila výsledky hospodaření za 1Q fiskálního roku 2025. Tržby společnost uvedla v souladu s očekáváním a čistý zisk zaznamenal meziroční pokles o 40,6 %. Zároveň podle očekávání Volkswagen dodal 2,13 mil. vozů. Analytici z JPMorgan vyzdvihli zachování ročního výhledu v době makroekonomických nejistot. Podle analytiků z Warburg však do něj nejsou zatím zahrnuté dopady cel.

Volkswagen připravuje záložní plány kvůli americkým clům
13.03.2025 Automobilka Volkswagen se připravuje na možné dopady amerických cel, přičemž krátkodobé přesunutí výroby z Mexika do USA není podle vedení značky realistické řešení.

Volkswagen reportoval lepší než očekávané výsledky, dodávky vozidel byly taženy dolů Čínou
11.03.2025 Německá automobilka Volkswagen zveřejnila výsledky hospodaření za rok 2024 a představila výhled na rok 2025.

Rivian ve 4Q poprvé dosáhl hrubého zisku, dle výhledu však v tomto roce dodá méně vozidel
21.02.2025 Americká automobilka Rivian zveřejnila výsledky hospodaření za čtvrtý kvartál roku 2024. Společnost poprvé dosáhla hrubého zisku a dle analytiků reportovala solidní výsledky, avšak výhled hospodaření pro rok 2025 naznačuje, že dodá méně vozidel než v roce minulém.

Volkswagen Group zaznamenal v roce 2024 meziroční pokles dodaných aut o 2,3 %
14.01.2025 Německá automobilka Volkswagen zveřejnila data ohledně dodaných aut v roce 2024, celkový objem klesl meziročně o 2,3 % na 9,03 mil. vozidel. Meziroční růst byl zaznamenán v Severní Americe (+6,4 %) a Jižní Americe (+14,7 %), meziroční pokles v Evropě (-0,1 %) a v Číně (-9,5 %).

Zelená transformace, nebo finanční katastrofa? Turbulentní cesta Volkswagenu do budoucnosti
13.09.2024 V posledních letech je patrný pomalý pokles dynamiky růstu tradičních automobilů z kontinentu na úkor levnějších vozů, které často nabízejí podobná řešení. Nejen skupina Volkswagen, ale celé odvětví výroby automobilů v Německu se potýká s problémy. Problémy německých výrobců začaly v Číně, kde začali ztrácet podíl na trhu ve prospěch čínských konkurentů. Důvodem mohou být nižší pořizovací náklady na automobily ve srovnání se západní konkurencí, přičemž nabízejí podobnou kvalitu a technická řešení. To je možné díky významným vládním investicím, levné pracovní síle a bohatým zdrojům klíčových nerostných surovin. Existuje také podezření z krádeže a využívání know-how, což lze pozorovat na vysoké podobnosti modelu Xiaomi SU7 s vozem Porsche Taycan.

Multitimeframe analýza: 14.4.2024 VOLKSWAGEN GROUP
14.04.2024 V rámci Multitimeframe analýzy se sleduje vždy více časových rámců. Pro swingové obchodování jsou ideální kombinací rámce: D1 pro určení trendu, H4 pro identifikaci korekce, H1 pro detailnější pohled a načasování případných vstupů do obchodů.

Multitimeframe analýza: Akcie VOLKSWAGEN GROUP 15.6.2023
15.06.2023 V rámci Multitimeframe analýzy se sleduje vždy více časových rámců. Pro swingové obchodování jsou ideální kombinací rámce: D1 pro určení trendu, H4 pro identifikaci korekce, H1 pro detailnější pohled a načasování případných vstupů do obchodů.
Související klíčová slova:
Zpracování dat | Komentář vedení | Sankce | Porsche AG | EUR | Důkladná analýza | Očekávané výsledky | Trend | Automobilka Volkswagen | Podíl na trhu | Dovoz aut | Spojení | Koncern Volkswagen | Prioritní akcie | Elektrická vozidla | Očištěný zisk na akcii | Směrnice | Luxusní značka | Arno Antlitz | Výdaje | Lístky | Akče | Dividendový výnos | Elektromobily | ROC | VOW1 | Dividendy | Jakub Němec | Společnost Porsche SE | Pozitivní trend | Značka Volkswagen | Výhled | Analýzy | Vysoké riziko | Příležitosti k nákupu | BP | RIVN | Jižní Amerika | Snižování nákladů | Pokračování poklesu | Zrušení dividendy | Zisk EBIT | Dovozní cla | Yamaha | Akcie Volkswagenu | Gap | Klouzavý průměr (SMA 200) | Strategické rozhodování | Německá automobilka | Náklady | Supporty | Očekávání | Výplatní poměr | Výhled na rok | Jednoduchý klouzavý průměr | Investujeme | Zdroje příjmů | Peněžní tok | Michal Šnobl | Růst | Příležitosti | Průmysl | MiFID II | Záchranný plán | Použití finanční páky | Kmenové akcie | Oblasti elektromobility | Prodej elektromobilů | Spolupráce | Hospodářský výsledek | Celoroční výhled | Nižší ceny | Čtyřdenní pracovní týden | P/E | Meziroční růst | Investiční analytik | Investujte zodpovědně | Indikátor RSI | Trh | Negativní dopad | Luxury | Rozdílové smlouvy | Komise v přenesené pravomoci (EU) | Komise | Automobilový koncern | Globální dosah | FinTech | Akcie Volkswagen | xStation | Výhled hospodaření | VOW1.DE | Vice | CL | Lamborghini | Puebla | Pozornost | Web3 | Graf | Společný podnik | Porsche SE | Podnikání na kapitálovém trhu | Opatření | Evropský automobilový průmysl | Ředitel společnosti | Struktura řízení | Společnosti | Nejziskovější | Akcie Volkswagen (VOW3) | Vývoj akcie | Luca de Meo | JForex | Indikátor | Analytici | Čistý zisk | Propouštění zaměstnanců | eToro pro Českou republiku | Marketingová komunikace | Analytika | Konsenzus trhu | Poptávka | Očekávání trhu | Multitimeframe analýza | Fio | SMA 200 | Cla na dovoz | Traton | MIFID | Přesun výroby | Podnikání | Koncentrace | Společnost Porsche | Burze | Ducati | Klouzavý průměr | Problémy | Volkswagen (VOW3) | Firma | Rok 2025 | Group | Vývoj | Camel | Časový rámec | USA | Konkurenceschopnost | Platforma | Platforma JForex | Dukascopy Europe Team | Akcie Rivian | Riziko ztráty | Varování | 3М | Investiční doporučení | Porsche | Směr trendů | Odvětví | Bernstein | Exponenciální klouzavý průměr | Výnosy | Fio banka, a.s. | Swatch Group | Investiční strategie | Miliardy dolarů | Seat | Automobilka | Katastrofa | Provozní marže | Obchodní příležitosti | Marlboro | Knihy objednávek | Komise v přenesené pravomoci | Investovat | Vlastnická struktura | Generální ředitel | Druhy akcií | Renault | Vývoj akcie Volkswagen | Firmy | SU7 | Amazon | Provozní zisk | Výsledky společnosti | Investování | Automobilový průmysl | Volkswagen AG | Rivian | Trhy | Qatar | Německá automobilka Volkswagen | Forward P/E | Výsledky hospodaření | Víkendový gap | Poradenství | Swingové obchodování | Na burze | Společnost | Hospodaření | Akcie VOLKSWAGEN GROUP | Robert Joseph Scaringe | EBITDA | Řízení společnosti | Výrobní náklady | Volkswagen | Riziko | Analytik | Právo | EBIT | RSI | Transakce | CashFlow | Čína | Know-how | Inovace | Ceny | Představenstvo | Pokles | Dukascopy | VW | Tržní odhad | SMA | Výnos | Michal Bárta | Bloomberg Intelligence | Kapitálové výdaje | CEO | 256/2004 | Provozní náklady | Minulá výkonnost | Růstové vyhlídky | CO2 | Cena akcií | Michelin | EPS | Dozorčí rada | Pracovní místa | Zisk | Finanční ředitel | Dovoz | Obchodování | Komentář analytiků | Oliver Blume | Jakub Rochlitz | Bentley | Evropa | Předpověď | Technologické firmy | Dieselgate | xStation5 | ProCent | Multitimeframe | Portfólia | Marže | Výhled pro rok | Společnost XTB | Situace | Miliardy eur | Tržby | Konsensus | Konsenzus | Dukascopy Europe | Dividenda | Načasování | Rozhodování | Investování je rizikové | Etoro | Výhled na letošní rok | JPMorgan | Ztráty | Akcie | Cílová cena | Skupina Volkswagen | Návratnost | Přizpůsobivost | Analytik XTB | Zvýšení ziskovosti | Technologie | Dozorčí rada společnosti | Pozornost investorů | Konkurenti | Úspěchy | Americká automobilka | Výsledky | Sport | Investice | Investujte | Kapitalizace | Komunikace | Známý investor | Zisky | Zaměstnanci | USMCA | Ukazatel | Cash flow | Signál | Partneři | Plány | Toyota | Snížení dividendy | Pozitivní signál | Lenovo | TIM | Propouštění | Objem | Investiční | Prodej | Bloomberg | Dotace | Silný růst | Vyhlídky | Divize | Korekce | Audi | Odhady trhu | Výkonnost | Obchodování s akciemi | Německý výrobce | Růst výnosů | Zakladatel | JDE | Růst tržeb | Cena | Luxusní značky | Rozpočet | Americký trh | Jefferies | Podnik | EMA | Akcie společnosti | Potvrzení vstupu | Preferenční akcie | Odpovědnost | Finanční situace | Práce | Úspěch | Investiční příležitosti | Společnost Amazon | Likvidní | Petr Veselý | Automotive | Uzavření továren | Rychlost | Zisk na akcii | TRON | Rivian Automotive | Wall Street | Analýza | Zlepšení | XTB | Solidní výsledky | Pozice | Portfolia | Xiaomi | Svíčkové formace | Gabriel Štefaňák | Akcie Volkswagenu (VOW3) | Německý automobilový koncern | Fio banka | Pokles zisku | Swatch | Výhled poptávky | Určení trendu | Nařízení | Struktura | Zisk EBITDA | Škoda | USD | Významné změny | Emoce | Peter Lynch | D1 | BMW | Tržní podíl | Finanční ztráty | Rok 2024 | Více časových rámců | Investment | ING | Forward | Ziskovost | Doporučení | Výhled na rok 2025 | Krypto | ROCE | VOW3 | Americká cla | EU | Miliardy | Prodeje | Investor | Banka | Vlastnictví | Koncern | Výzvy | Ocenění
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Růst | Obchodování | Banka | Reuters | Pokles | Trading | Banky | ČTK | Indikátor | 3М | Cena | Pivot