Středa 18. června 2025 07:54
reklama
Purple MT5 webinář
reklama
Swissquote Bank
reklama
RebelsFunding NEW
reklama
Fintokei 10 000 000 Kč

Akcie měsíce: 60% potenciál růstu u L'Oréalu?

11.06.2025 12:23  Autor: XTB  Sekce: Burzovní zpravodajství  Tisk

L'Oréal (OR.FR), založený před více než 100 lety, je přední společností v kosmetickém sektoru a v posledních letech dokázal trvale překonávat silný růst celého odvětví. Díky tomu jsou akcie L'Oréalu investory oceňovány na velmi vysokých násobcích. Jsou akcie L'Oréalu drahé?

 

Kosmetický sektor jako útočiště

Kosmetický sektor je od roku 2000 mimořádně stabilní. Od té doby činí jeho anualizovaný růst přibližně 4 % ročně, přičemž pokles tržeb byl zaznamenán pouze v roce 2020. Tím to ale nekončí – sektor má výrazný potenciál díky očekávanému nárůstu počtu potenciálních zákazníků v různých částech světa. Přestože rozvíjející se země v současnosti tvoří méně než 20 % celkových tržeb sektoru, do budoucna představují významný trh. V rámci Jižní Asie, Blízkého východu a severní Afriky by do roku 2030 mohlo přibýt přibližně 470 milionů potenciálních zákazníků, z toho 250 milionů jen v Indii.

 
 
 

V rámci kosmetiky je nejdůležitější kategorií péče o pleť, která tvoří téměř 40 % tržeb. Jedná se zároveň o jednu z nejstabilnějších oblastí. Aktuální růst však přichází z kategorie vůní, kde tržby od roku 2021 rostou anualizovaně o 13 %.
Z hlediska segmentace zůstává hlavní silou masový trh, který tvoří polovinu celkových tržeb a v současné situaci posiluje kvůli poklesu důvěry spotřebitelů. Tento segment těží z odklonu zákazníků od aspirativního luxusu v době rostoucí nejistoty – zákazníci se snaží snížit výdaje, aniž by se vzdali péče o pleť, a proto volí levnější produkty.

L'Oréal jako lídr sektoru
L'Oréal je lídrem sektoru s tržním podílem 14,5 %. Trh je primárně ovládán deseti společnostmi, které generují 60 % tržeb celého odvětví a postupně posilují svou tržní pozici. Důvodem je jejich vyšší schopnost marketingu, budování známých značek a akvizic.

 
 
 

 

V roce 2025 je dynamika podobná – L'Oréal zvýšil své tržby v prvním čtvrtletí meziročně o 4,4 % (3,5 % při konstantním kurzu), zatímco skupina sledovaných konkurentů dosáhla růstu pouze o 0,4 %. Díky tomu může L'Oréal dále získávat tržní podíl, a to díky široké nabídce produktů v segmentu masové spotřeby, která mu zároveň umožňuje lépe čelit nepříznivým podmínkám než konkurence. V současnosti přebírá významný podíl od společnosti Estée Lauder, která čelí problémům s řízením značek a neefektivními zvýšeními cen, což firmu poškozuje.

Byznys L'Oréalu
L'Oréal má celkem 38 značek, které jsou rozděleny do čtyř obchodních linií:

  • Produkty pro spotřebitele: Nejuniverzálnější obchodní linie, zaměřená na zákazníky se středními a nižšími příjmy. Nabízí širokou škálu produktů prostřednictvím různých značek. Mezi hlavní značky patří L'Oréal Paris (s tržbami přes 7,5 miliardy EUR), Garnier a Maybelline.

  • Luxus: Zaměřeno na zákazníky se středními až vyššími příjmy, vstupující do segmentu aspirativního luxusu. Typickým příkladem jsou parfémy známých značek prodávané na základě licencí. Mezi nejvýznamnější značky patří Lancôme, Yves Saint Laurent a Prada.

  • Dermatologická krása: Více orientovaná na lékařskou péči o pleť, s odbornějšími produkty prodávanými v lékárnách. Nejvýraznější značkou je La Roche-Posay. Tři ze čtyř značek v této linii patří mezi nejčastěji předepisované dermatology po celém světě.

  • Profesionální produkty: Nabízené profesionálům v oboru. Nejreprezentativnější značkou je Kérastase.

 

 
 
 

L'Oréal prodává prostřednictvím kosmetických salonů, vlastních prodejen v některých zemích, cestovního ruchu, lékáren a obchodů s kosmetikou, jako jsou Primor a Druni. Je však třeba zdůraznit silný růst online byznysu, který od roku 2015 vzrostl šestinásobně – z 5 % na 28 % celkových tržeb do roku 2024.

V současnosti je hlavním motorem růstu společnosti segment dermatologické krásy, i když je pravda, že segment luxusu zaznamenal v prvním čtvrtletí roku 2025 určitý posun vpřed. Segment dermatologické krásy dokáže rychle zvyšovat marže a vzhledem k povaze tohoto byznysu by měl mít nejvyšší marže celkově – díky specializaci a inovační kapacitě.

 
 
 

V tomto smyslu má také nejvyšší návratnost investovaného kapitálu (ROCE), a to i přesto, že zatím představuje jen malou část celkových investic.

 

L'Oréal zvyšuje investice do tohoto segmentu, ale vzhledem k velikosti segmentů, jako jsou spotřebitelské produkty a luxus, je přirozené, že zůstává méně kapitálově saturovaný. V každém případě se domníváme, že alokace kapitálu ze strany vedení je rozumná.

 

 

Jak se cla dotýkají L'Oréalu?
Dopad cel bude na L'Oréal spíše nepřímý, a to prostřednictvím oslabení celkové poptávky. Přestože je společnost odolná vůči náročným tržním podmínkám, domníváme se, že některé segmenty – jako luxusní a profesionální – budou cly zasaženy výrazněji.

L'Oréal z velké části vyrábí tam, kde své produkty prodává. Některé továrny se specializují na konkrétní technologie s cílem dosáhnout úspor z rozsahu. Kromě 36 vlastních továren využívá také externí výrobu k pokrytí špiček v poptávce. V USA konkrétně vyrábí produkty z kategorií péče o pleť a make-upu, takže jsou tyto segmenty nejméně vystavené přímým clům. Je však nutné zohlednit i náklady na suroviny, takže v tomto regionu očekáváme mírné zhoršení marží.

 

 

Klíčové body investiční teze pro L'Oréal
L'Oréal má i nadále růstový potenciál – a to díky nárůstu počtu potenciálních zákazníků a nízkému tržnímu podílu navzdory své vedoucí pozici. Mezi hlavní růstové oblasti patří:

  • Generace Z: Do roku 2030 bude více než 370 milionů příslušníků této generace starších než 25 let – věk, kdy výdaje na kosmetiku začínají významně růst. Průměrný zástupce generace „boomer“ ročně utratí více než 400 USD, což je 2,5násobek výdajů Generace Z.

  • Osoby starší 60 let: Do konce této dekády jich bude více než miliarda. Tato generace má vysokou kupní sílu a L'Oréal u ní těží z dobře zavedeného povědomí o značce.

  • Muži: Pouze 10 % kosmetických produktů je celosvětově cíleno na muže, i když tvoří přibližně 25 % spotřeby. Jde o zřetelnou příležitost stát se lídrem i v této kategorii.

V každém případě lze říci, že L'Oréal má v současnosti 1,3 miliardy zákazníků z potenciálních 4,2 miliardy. Cílem společnosti je během příštích 10 let dosáhnout 2 miliard zákazníků, což představuje anualizovaný růst o 4,5 %.

K získání všech těchto zákazníků má L'Oréal tři klíčové páky:

  • Akvizice: L'Oréal má působivou historii akvizic a integrací. Ze všech 38 značek společnosti byly vlastními výtvory pouze L'Oréal a Kérastase – všechny ostatní byly získány akvizicí.

  • Sociální sítě: Společnost si včas uvědomila potenciál sociálních sítí, zejména při oslovování mladších spotřebitelů. To pomáhá budovat loajalitu ke značce, kterou lze udržet i ve chvíli, kdy tito zákazníci dosáhnou vyšší kupní síly. V USA průzkumy ukazují, že 46 % zákazníků utrácí více za kosmetiku kvůli vlivu sociálních médií, přičemž u Generace Z a mileniálů toto číslo stoupá na 64 %, respektive 67 %.

  • Inovace: Společnost již vyvinula aplikace využívající umělou inteligenci, které analyzují typ pleti a cíle zákazníka a na tomto základě doporučují produkty. To zlepšuje nákupní zkušenost a usnadňuje zavádění novinek.

Opět platí, že všechny tyto oblasti jsou detailně rozpracovány v plné verzi investiční teze. Stručně řečeno, konkurenční výhodou L'Oréalu je jeho značka – ta vychází ze schopnosti identifikovat potřeby zákazníků, efektivně je oslovit marketingem a vyrábět ve velkém měřítku. L'Oréal se zaměřuje výhradně na kosmetiku a soutěží s výrazně menšími firmami nebo s firmami zaměřenými na jiné oblasti.

Ocenění akcií L'Oréal
Společnost dokázala od roku 2019 zvyšovat tržby anualizovaným tempem 7,8 %, zatímco zisk na akcii vzrostl o 12,4 % díky provozní páce. A to i přesto, že výdaje na marketing a reklamu rostly rychleji než tržby a dnes tvoří 32,2 % celkových výnosů. Je třeba zdůraznit, že L'Oréal je největším investorem do marketingu v odvětví a patří mezi největší inzerenty na světě.

Pro účely ocenění jsme připravili tři scénáře. Cílem je identifikovat možné varianty vývoje, kterým může společnost čelit.

Pokud se zaměříme na základní scénář, podle modelu diskontovaných peněžních toků (DCF) již akcie L'Oréalu nenabízejí žádný prostor pro růst. Určitý potenciál zde ale zůstává na základě ocenění podle násobků. Ve skutečnosti náš základní scénář v podstatě odpovídá tomu, co očekává trh na základě DCF modelu. Pokud obě metody zvážíme dohromady, vychází nám potenciál růstu akcií L'Oréalu kolem 10 %, což by znamenalo velmi nízké anualizované výnosy v horizontu 3 až 5 let.

Pokud jde o optimistický scénář, ten není postaven na nereálných předpokladech – jde tedy o variantu, které může společnost skutečně dosáhnout. V tomto scénáři vychází růstový potenciál podle metody násobků na 60 %.

Stručně řečeno, akcie L'Oréalu jsou pro investory velmi atraktivní díky všem výše zmíněným silným stránkám. Nicméně násobek, za který se aktuálně obchodují, je příliš vysoký a představuje dodatečné riziko.

 

Zaujalo Vás toto téma? U XTB můžete obchodovat více než 2000 CFD na akcie!

  • Konkurenční spready
  • Nízké swapové body, díky kterým můžete držet pozice déle
  • Minimální velikost transakce již od 0 EUR
 

Kromě široké nabídky instrumentů od nás získáte také vzdělávací materiály – články, e-booky a kurzy zdarma:

  • Trading pro začátečníky
  • TOP 5 Trading nástrojů Ondřeje Hartmana
  • Kurz tradingu vs. investování
  • Investování do akcií – Co je to obchodování s akciemi?
  • Testovací účet u XTB? Procvičte si obchodování zdarma!

 


Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 75 % účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami u tohoto poskytovatele ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků. Investování je rizikové. Investujte zodpovědně. Tento materiál je marketingovou komunikací ve smyslu čl. 24 odst. 3 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/65/EU ze dne 15. května 2014 o trzích finančních nástrojů, kterou se mění směrnice 2002/92/ES a směrnice 2011/61/EU (MiFID II). Marketingová komunikace není investiční doporučení ani informace doporučující či navrhující investiční strategii ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 596/2014 ze dne 16. dubna 2014 o zneužívání trhu (nařízení o zneužívání trhu) a o zrušení směrnice Evropského parlamentu a Rady 2003/6/ES a směrnic Komise 2003/124/ES, 2003/125/ES a 2004/72/ES a nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2016/958 ze dne 9. března 2016, kterým se doplňuje nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 596/2014, pokud jde o regulační technické normy pro technická ujednání pro objektivní předkládání investičních doporučení nebo jiných informací doporučujících nebo navrhujících investiční strategie a pro zveřejnění konkrétních zájmů nebo náznaků střetu zájmů nebo jakékoli jiné rady, a to i v oblasti investičního poradenství, ve smyslu zákona č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu. Marketingová komunikace je připravena s nejvyšší pečlivostí, objektivitou, prezentuje fakta známé autorovi k datu přípravy a neobsahuje žádné hodnotící prvky. Marketingová komunikace je připravena bez zohlednění potřeb klienta, jeho individuální finanční situace a nijak nepředstavuje investiční strategii. Marketingová komunikace nepředstavuje nabídku k prodeji, nabídku, předplatné, výzvu na nákup, reklamu nebo propagaci jakýchkoliv finančních nástrojů. Společnost XTB S.A., organizační složka nenese odpovědnost za jakékoli jednání nebo opomenutí klienta, zejména za získání nebo zcizení finančních nástrojů, na základě informací obsažených v této marketingové komunikaci. V případě, že marketingová komunikace obsahuje jakékoli informace o jakýchkoli výsledcích týkajících se finančních nástrojů v nich uvedených, nepředstavují žádnou záruku ani předpověď ohledně budoucích výsledků. Minulá výkonnost nemusí nutně vypovídat o budoucích výsledcích a každá osoba jednající na základě těchto informací tak činí zcela na vlastní riziko.

 

Klíčová slova: USA | Spready | Akcie | Akvizice | Alokace | Transakce | CFD | Investice | Investování | Kurz | MIFID | Marže | Pozice | Riziko | Trading | Výkonnost | Zisk na akcii | Doporučení | EUR | USD | Obchodování | XTB | EU | Byznys | Zisk | Obchodovat | Obchodování s akciemi | Investiční strategie | Investiční | Investiční doporučení | Investování do akcií | Kurzy | Ocenění akcií | Pro investory | Trh | Tržní podíl | Zkušenost | Předpověď | DCF | ROCE | Tržby | Komise | Podnikání | Ztráty | Výnosy | Příjmy | MiFID II | Estee Lauder | Podnikání na kapitálovém trhu | Použití finanční páky | Rozdílové smlouvy | CFD na akcie | Finanční situace | Investujte zodpovědně | Vysoké riziko | Miliardy | Průzkumy | Sociální sítě | Finanční ztráty | Nejistoty | Investujte | Návratnost | Inovace | Miliardy eur | Poradenství | Komunikace | Pokles | Situace | Výdaje | Prada | Spotřebitelé | Růst | Potenciál | Vzdělávací materiály | Swapové body | Rozvíjející se země | CL | JDE | Generace Z | Ocenění | Společnost XTB | Pokles tržeb | Nařízení | Silný růst | Riziko ztráty | Oslabení | Cíle | Konkurence | Technologie | Odvětví | Prostor pro růst | Společnosti | Saint Laurent | Yves Saint Laurent | Kurz tradingu | Minulá výkonnost | Společnost | TIM | | L'Oréal | Roche | Marketingová komunikace | Cíle zákazníka | Komise v přenesené pravomoci | Komise v přenesené pravomoci (EU) | Růstový potenciál | Estée Lauder | Akcie měsíce | Asie | Investiční teze | Trading pro začátečníky | Vice | Miliarda | Testovací účet | Suroviny | 256/2004 | Materiály | Odpovědnost | Alokace kapitálu | Směrnice | Krása | Body | Výrazný potenciál | Investování je rizikové | Potenciál růstu | Náklady | Optimistický scénář | Účet u XTB | TOP 5 Trading nástrojů Ondřeje Hartmana | Nařízení Evropského parlamentu | Testovací účet u XTB |
Sdílení článku: 
   

Čtěte více

  • Akcie Marriott prudko rastú po pozitívnych štvrťročných výsledkoch
    Akcie Marriott (MAR.US) počas dnešnej seansy vyskočili o viac ako 5,0 % po tom, čo prevádzkovateľ hotela zverejnil štvrťročné výsledky lepšie, než sa očakávalo.
  • Akcie Matterport rostou o více jak 6 %
    Akcie Matterport (MTTR.US) je technologická společnost, která se věnuje vytváření takzvaných digitálních ekvivalentů, tedy přenášení reálných objektů do virtuálního prostoru. V loňském roce se společnost stala jedním z pilířů trendu Metaverse a byla zmíněna mezi klíčovými společnostmi schopnými vytvářet virtuální světy. Technologie společnosti umožňuje mimo jiné:
  • Akcie McDonald’s během pandemie rostly. Jak si vedly řetězce rychlého občerstvení?
    Vypadá to, že alespoň u nás pandemie koronaviru zatím ustupuje a pomyslné světlo na konci tunelu v podobě rozvolnění je na dosah. Právě na to čekají mnohé restaurace a fast foody, které si za poslední rok prošly velmi složitým obdobím.
  • Akcie McDonald's klesly o 3,5 %, protože zpráva za 3. čtvrtletí ukazuje větší pokles srovnatelných prodejů 📉
    Akcie McDonald's (MCD.US) po výsledcích za 3. čtvrtletí ztrácejí více než 3,5 % a klesají na 286 USD, čímž se dostaly pod místní minima způsobená zprávami o bakteriích E.coli v hamburgerech ve státech středních USA. Akcie McDonald's za poslední tři měsíce vzrostly o 10 % a od červnových minim jsou o více než 20 % vyšší. Společnost se rozhodla zvýšit dividendu o 6 % na 1,77 USD na akcii.
  • Akcie mediálních firem v USA klesají po Trumpově návrhu 100% cla na zahraniční filmy
    Akcie amerických mediálních firem, včetně Netflixu a Disney, oslabily poté, co bývalý prezident Donald Trump oznámil návrh na uvalení 100% cla na filmy vyrobené mimo Spojené státy. Tento krok má podpořit domácí filmový průmysl, ale zároveň vyvolal obavy v zábavním průmyslu i mezi mezinárodními partnery.
  • Akcie Medtronic klesají po neuspokojivých výsledcích tržeb
    Společnost Medtronic, přední výrobce zdravotnických zařízení, oznámila meziroční nárůst tržeb za třetí čtvrtletí o 2,5 % na 8,29 miliardy USD, což mírně zaostalo za očekáváním analytiků ve výši 8,33 miliardy USD.
  • Akcie Mercedesu po pozitivním telefonátu před uzavřením burzy rostou: Pohled analytiků
    Akcie Mercedes-Benz vzrostly až o 2,4 % po pondělním předzávěrečném hovoru, během něhož automobilka naznačila silnější než očekávaný závěr roku 2024. Analytici vyzdvihli lepší marže a volné peněžní toky jako klíčové faktory pozitivní reakce trhu.
  • Akcie měsíce: Co se děje se společností Repsol?
    Akcie společnosti Repsol za poslední rok klesly o téměř 30 %, a to především kvůli prudkému poklesu cen ropy. Je však třeba být opatrný, protože několik trendů by mohlo ve střednědobém horizontu ceny ropy opět podpořit. Strategie Repsolu nicméně některé části trhu nepřesvědčuje. Co můžeme od Repsolu očekávat?
  • Akcie měsíce: Uspěje výrobce ekologického vodíku na napjatém trhu s hnojivy?
    První ze série akciových analýz společnosti XTB je tady. V lednovém dílu se náš analytik Tomáš Cverna zabýval rozborem trhu se zemědělskými hnojivy. Zatímco tento sektor není tak populární jako elektrická auta nebo umělá inteligence, vzheldem k připravované transformaci odvětví tvoří řadu příležitostí. Kromě videa je dostupný i doprovodný ebook, který obsahuje spoustu zajímavých postřehů.
  • Akcie měsíce: Visa překonává trh
    Každý zná a používá platební karty Visa (V.US). Jen málokdo si ale uvědomuje, jak celý platební proces funguje a které společnosti se na něm podílejí. Co je však nejdůležitější – mnozí si neuvědomují, že Visa může být jednou z nejkonkurenceschopnějších firem na světě.
  • Akcie Meta klesají v reakci na riziko regulací
    Akcie společnosti Meta Platforms (FB.US) padají kvůli obavám z nárůstu regulatorních opatření vztahujících se na bezpečnost uživatelských dat a investory znervózňuje také slabší výhled hospodaření.
  • Akcie Meta klesli o viac ako 20 % po slabých prognózach rastu
    Akcie spoločnosti Meta (FB.US), materskej spoločnosti Facebooku, klesli o viac ako 20 % po tom, čo gigant sociálnych médií vykázal za štvrtý štvrťrok slabší zisk, než sa očakávalo a slabé vyhliadky tržieb v aktuálnom štvrťroku.
  • Akcie Meta Platforms klesají po zveřejnění výsledků hospodaření na minima roku 2016 📉
    Společnost Marka Zuckerberga, Meta Platforms (META.US), tedy bývalý Facebook, po včerejší seanci vykázala překvapivě slabé finanční výsledky za 3. čtvrtletí, které překvapily analytiky. Meta doplnila obrázek o reporty společností FAANG, které včera zaznamenaly výprodej poté, co Microsoft a Alphabet rovněž nenaplnily očekávání investorů. Akcie před otevřením ztratily téměř 20 % a ustoupily na úrovně, které nebyly k vidění od roku 2016:
  • Akcie Meta Platforms po Zuckerbergově hrozbě ztrácejí
    Poté, co Mark Zuckerberg pohrozil Evropanům zrušením služby Facebook a Instagram, se akcie jeho společnosti Meta Platforms propadly o 5,14 %. Ve sporu jde o přenášení dat na servery ve Spojených státech, s čímž nesouhlasí EU.
  • Akcie Meta Platforms rostou díky umělé inteligenci 📈🔌
    Společnost Meta Platforms (META.US) oznámila založení týmu, který bude vyvíjet produkty založené na umělé inteligenci pro aplikace WhatsApp, Messenger a Instagram. Společnost investuje do strojového učení a umělé inteligence ve svých reklamních systémech. Kromě toho Meta informovala o úspěchu s nástrojem proti změnám v ochraně osobních údajů, které provedla společnost Apple (ty způsobily odhadem ztrátu příjmů ve výši více než 10 miliard dolarů).
  • Akcie Meta Platforms se blíží historickým maximům před dnešním zveřejněním výsledků 📈
    Akcie společnosti Meta Platforms (META.US) Marka Zuckerberga dnes mírně rostou před zveřejněním výsledků za čtvrté čtvrtletí, které společnost oznámí po ukončení obchodování v USA. Investoři budou sledovat, jak masivní investice do umělé inteligence ovlivnila ziskovost z reklamy. Trh také bude naslouchat, zda obavy ohledně efektivity DeepSeek povedou ke zpochybnění nedávno oznámených masivních výdajů na AI ve výši 65 miliard USD.
  • Akcie Meta Platforms se přibližují minimům z roku 2018
    Cena akcií Meta Platforms pokračuje ve svém drastickém poklesu. Společnost tíží nákladné uvádění produktů na trh související s trendem Metaverse a slábnoucím reklamním segmentem:
  • Akcie Meta Platforms v premarketu získávají díky potvrzení zpráv o propouštění
    Společnost Meta Platforms (META.US) se dnes v předobchodní fázi obchoduje o více než 3 % výše poté, co se potvrdily dřívější zprávy o masivním propouštění. Akcie společnosti nedávno posílily díky zprávě, že se chystá zrušit "tisíce pracovních míst". Tyto zprávy z médií byly dnes potvrzeny oznámením společnosti a to poslalo akcie v premarketu výše.
  • Akcie Meta po spekulacích WSJ o propouštění posilují
    Akcie nedávno přeprodané společnosti Marka Zuckerberga Meta Platforms (META.US) dnes získávají téměř 6 % díky zprávám z The Wall Street Journal ohledně blížící se vlny propouštění ve společnosti. Investoři vnímají perspektivu snižování nákladů pozitivně. Ke konci letošního září firma zaměstnávala téměř 87 tisíc lidí. Od svého založení si akcie Meta vedou nejhůře ze všech společností S&P500:
  • Akcie Microchip Technology vzrostly o více než 13 % po silných výsledcích a pozitivním výhledu
    Akcie společnosti Microchip Technology Inc. (NASDAQ: MCHP) zaznamenaly 9. května 2025 výrazný nárůst o více než 13 % po zveřejnění silných výsledků za čtvrté čtvrtletí a pozitivního výhledu na nadcházející fiskální rok. Společnost překonala očekávání analytiků, což signalizuje potenciální obrat po předchozích výzvách v odvětví.
Forex - doporučené články:

Co je FOREX?
Základní informace o finančním trhu FOREX. Forex je obchodování s cizími měnami (forex trading) a je zároveň největším a také nejlikvidnějším finančním trhem na světě.
Forex pro začátečníky
Forex je celosvětová burzovní síť, v jejímž rámci se obchoduje se všemi světovými měnami, včetně české koruny. Na forexu obchodují banky, fondy, pojišťovny, brokeři a podobné instituce, ale také jednotlivci, je otevřený všem.
1. část - Co to vlastně forex je?
FOREX = International Interbank FOReign EXchange. Mezinárodní devizový trh - jednoduše obchodování s cizími měnami - obchodování se směnnými kurzy.
VIP zóna - Forex Asistent
Nabízíme vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu elitních obchodníků FXstreet.cz. Ve spolupráci s předními úspěšnými obchodníky jsme pro vás připravili unikátní VIP skupinu (speciální uzavřená sekce na webu), až doposud využívanou pouze několika profesionálními tradery, a k tomu i exkluzivní VIP indikátory, doposud úspěšně používané pouze k soukromým účelům. Nyní se vám otevírá možnost stát se součástí této VIP skupiny, díky které získáte jedinečné know-how pro obchodování na forexu, výjimečné VIP indikátory, a tím také náskok před drtivou většinou ostatních účastníků trhu.
Forex brokeři - jak správně vybrat
V podstatě každého, kdo by chtěl obchodovat forex, čeká jednou rozhodování o tom, s jakým brokerem (přeloženo jako makléř/broker nebo zprostředkovatel) by chtěl mít co do činění a svěřil mu své finance určené k obchodování. Velmi rád bych vám přiblížil problematiku výběru brokera, rozdíl mezi jednotlivými typy brokerů a v neposlední řadě uvedu několik příkladů nejznámějších z nich.
Forex robot (AOS): Automatický obchodní systém
Snem některých obchodníků je obchodovat bez nutnosti jakéhokoliv zásahu do obchodu. Je to pouhá fikce nebo reálná záležitost? Kolik z nás věří, že "roboti" mohou profitabilně obchodovat? Na jakých principech fungují?
Forex volatilita
Forex volatilita, co je volatilita? Velmi užitečným nástrojem je ukazatel volatility na forexu. Grafy v této sekci ukazují volatilitu vybraného měnových párů v průběhu aktuální obchodní seance.
Forex zůstává největším trhem na světě
V dnešním článku se podíváme na nejnovější statistiky globálního obchodování na forexu. Banka pro mezinárodní vyrovnání plateb (BIS) totiž před pár týdny zveřejnila svůj pravidelný tříletý přehled, ve kterém detailně analyzuje vývoj na měnovém trhu. BIS je označována jako "centrální banka centrálních bank". Je nejstarší mezinárodní finanční organizací a hraje klíčovou roli při spolupráci centrálních bank a dalších institucí z finančního sektoru. Dnešní vzdělávací článek sice nebude zcela zaměřen na praktické informace z pohledu běžného tradera, ale i přesto přinese zajímavé a důležité poznatky.

Nejnovější články:


Naposledy čtené:

reklama
RebelsFunding NEW