Evropské luxusní značky

Kupte si od Gucciho akcie místo kabelky
15.09.2021 V mém prvním blogu bych se ráda věnovala akcii skupiny Kering, která je podle mého názoru zajímavou obchodní příležitostí pro swingový obchod.
		Další články k tématu Evropské luxusní značky

Americká cla dopadají na luxusní zboží, evropské značky ztrácejí
04.04.2025 Evropské luxusní koncerny jako LVMH a Richemont čelí novým výzvám v důsledku zavedení amerických cel. USA zavedly clo ve výši 20 % na zboží z Evropské unie a 31 % na produkty ze Švýcarska, což výrazně zasahuje například švýcarské hodinky. Akcie společností Richemont a Swatch Group na to reagovaly poklesem o 4 %, respektive 4,3 %.
					
Po letech slabých výsledků zažívají konfekční módní značky oživení a překonávají akcie luxusních značek
09.09.2024 Zbývá pouze několik dní do vypuknutí evropské sezóny módních přehlídek, kterou tradičně zahajuje Londýnský týden módy. Nová studie obchodní a investiční platformy eToro odhaluje, že konfekční módní značky se po několika letech v útlumu zdají být na cestě k návratu a překonávají své luxusní protějšky.
					
Proč v Evropa nemá žádné Googly, Facebooky, ani Alibaby. Protože má problém, jak právě teď, sklidit si i svou vlastní zemědělskou úrodu
05.07.2020 V žebříčku nejhodnotnějších značek světa je stále méně firem z Evropy. Proč? Zaspal se tu nástup IT technologií na konci minulého století a ekonomiky dusí přebujelý sociální systém.
					
Mezi nejhodnotnějšími značkami světa povážlivě ubývá těch evropských, od roku 2008 klesl jejich počet v první padesátce z 16 na 7. Evropě varovně chybí technologické špičky
29.06.2020 V první padesátce žebříčku BrandZ™ nejhodnotnějších značek světa povážlivě klesá počet zastoupených evropských firem. Mezi lety 2008 a 2019 se jejich počet v první padesátce žebříčku propadl z šestnácti na sedm. Zítra (30. 6.) budou zveřejněny výsledky za rok 2020 a nelze očekávat, že by se pozice evropských firem zlepšila.
					
P&G přivádí na americký trh čínské prémiové pleny
25.08.2025 Společnost Procter & Gamble (P&G), největší světový výrobce spotřebního zboží, začala v USA prodávat nové luxusní plenky značky bumbum, vyráběné v Číně. Prodávají se exkluzivně u řetězce Target a doplňují nabídku tradičních značek Pampers a Luvs. Plenky jsou propagovány jako aloe obohacené a extra měkké, čímž mají konkurovat čínským značkám Millie Moon nebo Rascals, které si získávají rostoucí popularitu.
					
Evropský maloobchod se zotavuje, ale luxusní zboží potřebuje ty, kteří hodně utrácí
02.07.2020 Evropa se začíná „oklepávat“ z omezení pohybu a podle analýzy Fidelity International ukazují čerstvá data známky oživení u maloobchodu, jednoho z nejvíce zasažených odvětví. U luxusního zboží je kvůli absenci čínských turistů, kteří hodně utrácí a představují až 40 procent poptávky v tomto sektoru, nejbližší výhled nejistý. 
					
Tyto akcie vystrašily investory před letošním Halloweenem🎃 — Tržní poražení roku 2025
22.10.2025 Zatímco někteří giganti jako Rheinmetall a Nvidia nadále okouzlují investory, jiné firmy čelí skutečné noční můře na burze. Podívali jsme se, které akcie se letos proměnily ve finanční zklamání — a které společnosti v roce 2025 skutečně vyděsily investory v USA, Evropě, Číně a Japonsku.
					
Majitel luxusní značky Louis Vuitton zaznamenal slabší výsledky, ale prokázal odolnost
23.10.2024 Francouzský konglomerát LVMH, známý především svou luxusní značkou Louis Vuitton, zaznamenal ve třetím čtvrtletí 2024 prudký pokles tržeb v Asii. To vyvolalo obavy o náladu tamních spotřebitelů, zejména na důležitém čínském trhu. Nepříznivé hospodářské výsledky zasáhly nejen akcie LVMH, ale i dalších evropských prodejců luxusního zboží. Vzhledem k přetrvávajícím obtížným hospodářským podmínkám na klíčových trzích však situace nemusí být tak nepříznivá, jak se na první pohled zdá.
					
Jak obchodovat americké prezidentské volby?
21.10.2024 Do amerických voleb zbývají už jen 2 týdny a klání se zdá být čím dál víc vyrovnanější. V posledních průzkumech Donald Trump již smazal náskok Kamaly Harrisové v nerozhodných státech, které o příštím prezidentovi Spojených států de facto rozhodnou.
					
Makro: Prodej vozidel byl na počátku roku ve Spojených Státech slibný
04.02.2013 Automobilový trh Spojených Států byl na počátku letošního roku silný a předznamenává další oživení podpořené zadržovan...
					
	Související klíčová slova: 
	Take Profit | EUR | Yves Saint Laurent | Nákupy luxusního zboží | Bottega Veneta | Balenciaga | Kupní síla v Číně | Moët Hennessy Louis Vuitton | LVMH - Moët Hennessy Louis Vuitton | Burze | Akcie Kering | Akcie luxusního segmentu | Úspěšné obchodování | Tržní kapitalizace Keringu | Analýzy | Bohatí | LVMH | Růst | Příležitosti | Finance | Kering (KER.FR) | Tržní kapitalizace | Gucci | Covid | KER | Swing | Luxusní segment | François-Henri Pinault | Kering SA | Technické analýzy | Graf | Společnosti | Hermes International | Zásahy čínské vlády | Ticker KER.FR | Mezinárodní skupina | Swingový obchod | Parametry obchodu | Bohatí Číňané | Propad ceny | Akcie Kering (KER.FR) | Break/Even | Boucheron | CEO skupiny | Obchodní příležitosti | KER.FR | Vánoce | První obchod | Saint Laurent | Obchod | Yahoo Finance | Ceny | SMA | Yahoo | CEO | Vyšší hodnoty | Obchodování | Čínské vlády | 100 SMA | Akcie | Louis Vuitton | Potenciál | Kapitalizace | CAC 40 | Marika Čupa | Kering | Euronext | Technická analýza | Obchodní strategie | High | Cena | Luxusní značky | Ticker | Fundamenty | Analýza | Pozice | Portfolia | Support | Stop-Loss | Kupní síla | Propad | Take-Profit | Break Even | Velikost pozice | ROCE
	Nejčastější klíčová slova: 
	USD | EUR | Pozice | USA | Výhled | Index | Trh | Rezistence | Růst | Obchodování | Banka | Pokles | Reuters | Trading | 3М | Banky | Indikátor | ČTK | Cena | Pivot




