Skip Pay

Česká e-commerce pomalu snižuje ztrátu, Češi ale nakupují víc. Jak si mohou naši obchodníci opět získat jejich pozornost?
07.02.2024 Vánoční sezona a povánoční výprodeje jsou za námi a zázrak nepřišel. Dle očekávání skončila v roce 2023 česká e-commerce opět v propadu – 6 %. A leden zatím nenaznačuje, že by došlo k nějaké výrazné změně. Češi přitom neutráceli méně, ba naopak, i po započtení inflace útrata mírně vzrostla. Kam se tedy poděly české peníze? Tam, kde zákazníci dostali lepší poměr ceny a výkonu. Pohltily je marketplaces a zahraniční obchodníci – podle našich dat dosáhly zahraniční transakce skoro pětiny celkového objemu. Takže je potřeba si přiznat – je to new normal a obchodníci, kteří nechtějí bojovat cenou, na to musí jít chytře – získat si zákazníka službami tak kvalitními, že hodnotou překonají ušetřené peníze. Největší potenciál pro zlepšení je v logistice, platbě a co největší personalizaci.
Související klíčová slova:
Obchodník | Spojení | Česká e-commerce | E-shopy | Vánoční sezóna | E-commerce | Výprodeje | Zahraniční obchodníci | Peníze | Očekávání | Pozornost | Inflace | ČSOB | David Filippov | Vice | Chování | Trh | Zkušenost | Český zákazník | České peníze | Obchodníci | Levnější konkurence | Miliardy korun | Průzkum | Odvětví | Úroveň služeb | Vánoce | Obchod | Transakce | Ceny | ProCent | Tržby | Češi | Logistika | Potenciál | Konkurence | Nálada | JDE | Cena | Zlepšení | Kupní síla | CZ | ANO | ROCE | Miliardy
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Výhled | Index | Trh | Rezistence | Růst | Obchodování | Banka | Pokles | Reuters | Trading | 3М | Banky | Indikátor | ČTK | Cena | Pivot




