Youtubeři

RRTV chce registraci youtuberů s půlmilionem zhlédnutí a příjmem nad 50.000 Kč
01.05.2025 Youtubeři a influenceři by se měli registrovat u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), pokud jejich videa dosáhnou nejméně 500.000 zhlédnutí za rok, bude jich nejméně 52 a přesáhne-li roční příjem tvůrce 50.000 Kč. Rada, která je ze zákona dozorovým orgánem na trhu audiovizuálních služeb, toto stanovisko vydala na úterním zasedání a dnes o něm informovala v tiskové zprávě. Povinná registrace tvůrců komerčního audiovizuálního obsahu na internetu vzbudila loni na podzim vlnu nevole tvůrců nebo ministra kultury.

Youtubeři a influenceři se musí nově registrovat u vysílací rady
21.11.2024 Tvůrci internetových videí, kteří je publikují za účelem zisku, se nyní musí nově registrovat u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Youtuberům a influencerům to nařizuje evropská audiovizuální směrnice, která usiluje o ochranu dětí na internetu a stanovuje pravidla pro šíření obchodních sdělení kvůli ochraně spotřebitelů. Rada to oznámila v tiskové zprávě. Může se to týkat tisíců a desetitisíců uživatelů.

Prop Trading: Pouhý Trend, nebo Budoucnost Tradingu?
28.01.2024 Prop trading je všudypřítomný a v dnešní době asi už nemá smysl jej představovat. Obchodování na velkých účtech a pobírání odpovídajících zisků je opravdu lákavé, jenže jaká je vlastně realita? O tom si povíme na webináři s Ondřejem Hartmanem, který můžete sledovat přímo z tohoto článku.

Začali jako youtubeři, dnes úspěšně podnikají. Erik Meldik a MamaDomisha bodují vlastní značkou šperků
15.05.2023 Točili úspěšná videa na kanál YouTube, poté se přesunuli na sociální síť Instagram, kde jako rodina baví dohromady přes milion sledujících. Před dvěma lety se však Erik Meldik a Dominika Šťovíčková alias MamaDomisha rozhodli posunout svůj business na další stupeň a splnit si sen o vlastní kolekci šperků. Vstoupili na trh s první designovou stříbrnou náušnicí jménem Kasiopea – a strhla se mela. Od té doby spustili dalších pět kolekcí unikátních šperků, které sami navrhují. Jaká je dnes jejich vize ohledně značky? Co jim přijde nejtěžší? A kdo z nich má při neshodách poslední slovo?

DAX: Analýza více časových rámců (W1 až H4)
30.04.2022 V dnešním blogu se blíže podíváme na akciový index DAX a to formou analýzy více časových rámců (multitimeframe). Při této analýze obchodník používá více grafů a to sestupně od shora dolů. Cílem je nastavení technických mantinelů před vstupem do obchodu a kvalitní načasování.

Webové tržiště Lafluence a youtubeři. Není trh, jako trh.
23.02.2018 V ČR se rozjíždí internetové tržiště Lafluence, kde se spojují společnosti s youtubery, kteří je na webu propagují. Internetoví tvůrci neboli influenceři, mají na webech YouTube nebo Instagram doslova statisíce fanoušků. Tak společnosti oslovují mladší klienty a mohou posilovat. Na webu YouTube se zveřejňují videa s komentovaným hraním počítačových her nebo třeba s módními tipy. Na sociální síti Instagram často letí snímky kulinářských výtvorů.
Související klíčová slova:
Generování zisku | Zkušenosti | Obchodník | Line | YouTube | Trend | Nikl | Budoucnost celého odvětví online obchodování | Cílový zisk | Lákadla prop tradingu | Trend či budoucnost? | Erik Meldik | BIC | Formování odvětví | Obchodování u prop tradingových firem | Roční příjem | Online obchodování | Budoucnost tradingu | Uber | Účet s kapitálem | Riziková činnost | Struktury ceny | Směrnice | Nové nástroje | Účty s milionovým kapitálem | Konfluenční oblasti | Rubrik | Odvětví online tradingu | Ztráta u prop tradingových výzev | Proražení | SNY | Možnost obchodovat | Analýzy | Peníze | Realita | Všechny typy strategií | Růst | Poplatek | Televizní reklamy | Účet s kapitálem prop | Tradingové výzvy | Trendové čáry | USHI | Obchodní příležitost | Trh | Provoz eshopu | Prop tradingové výzvy | Kompletní smazání účtu | Firemní značky | Index | Kapitál | Unie | Pokles ceny | FTMO či Fintokei | Graf | Budoucnost | Trendovost | MamaDomisha | Typy strategií | Akciový index | Fintokei | Tradingová videa | Hospodářská činnost | Společnosti | Vice | Vodafone | Stříbro | Odvětví online | Obchodovat | Ondra Hartman | Jaké strategie zvolit ke splnění jeho výzev? | Obchodníci | Moderní prop tradingové firmy | Podnikání | Starší generace | Vývoj | Rizikovost | TikTok | USA | Rhodia | Prop Trading | Výzva | Facebook | Prop tradingové firmy | Nivea | Obchodování na velkých účtech | ZEN | Čtyřhodinový graf | Dlouhodobý zisk | 3М | Smazání účtu | Pattern Engulfing | Akciový index DAX | Nové nástroje pro trading | Influenceři | Slušné peníze | Dominika Šťovíčková alias MamaDomisha | Investiční doporučení | Trading | Vývoj akciového indexu | Dna | Odvětví | Fibonacci | Firmy | První prop tradingové firmy | Odvětví Prop Tradingu | Formování odvětví online tradingu | Dominika Šťovíčková | Nejbližší support | Pin Bary | Dominika | Dosahování zisků | Nástroje pro trading | Ondřej Hartman | Účet s kapitálem prop tradingové firmy | Zlatá kolekce | Společnost | Ztráta | FXstreet | Úspěchy z obchodování | Tradeři | Odvětví online obchodování | MAM | Ceny | Pokles | Praxe | Webinář | Instituce | IHNED | FTMO | Obchodní den | Zisk | Obchodování | Falešné proražení | FXstreet.cz | Multitimeframe | Sociální síť Instagram | Situace | Stagnace | FOREX | Sociální síť | Načasování | ČTK | Ztráty | Regulační rámec | Kasiopea | Rostoucí trendové čáry | Úspěchy | Reebok | Business | ODS | Signál | Získání účtu | Fundament | Engulfing | Instagram | TIM | Investiční | Korekce | Short | JDE | Cena | Vývoj akciového indexu DAX | BAT | Tolerovaná ztráta | Moderní prop trading | Medvědi | DAX | Zlato | Denní graf | Cíle | Analýza | ČR | Portfolia | Kovy | Support | Tradingové firmy | PAMM | Mluvčí | Služby | Vzdělávání | Prop Trading firmy | Plný úvazek | Více časových rámců | Růst ceny | Doporučení | Strategy Provider | Trading firmy | EU | Prostředí finančních trhů | Šperky | Další pokles | Index DAX
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Růst | Obchodování | Banka | Pokles | Reuters | Trading | Banky | ČTK | Indikátor | 3М | Cena | Pivot
|
|