Šárka Grguřičová

Češi důvěřují malým podnikatelům. Za jejich produkty a služby si rád připlatí každý třetí
23.01.2024 Mikro a malí podnikatelé jsou páteří české ekonomiky, o jejich důležitosti nepochybuje 80 % Čechů. Podle celostátního průzkumu Barometr: Touha prosperovat – část 2: České mikro a malé podniky v roce 2023 jim důvěřuje více než polovina dotázaných, což je nejvíce ze všech zkoumaných subjektů. I díky tomu je více než třetina Čechů ochotná si za jejich služby připlatit. Průzkum vznikl v rámci programu na podporu podnikání Mastercard Strive™ Česko, ze společné iniciativy Centra pro inkluzivní růst společnosti Mastercard a neziskové organizace Care Česká republika.
Související klíčová slova:
Pozitivní vliv | Vice | Neziskové organizace | Touha prosperovat | Mastercard pro Českou republiku a Slovensko | Ekonomiky | Růst společnosti | Podnikatelky | Malé podniky | Růst | Katarína Klamková | Chování | Antoš | Výsledky průzkumu | Malí podnikatelé | Společnosti | Platformy | Podnikatelé | Podnikání | České mikro a malé podniky | Mikro a malé podniky | Jana Lvová | Care Česká republika | Průzkum | Firmy | Ředitelka | Mali | Ceny | Financování | Barometr | Situace | Slovensko | Podniky | Češi | Technologie | DNO | Výsledky | Potenciál | Vnímání | Důvěra | Organizace | Fenomén | TIM | Rozvoj | Asociace | Cena | Zlepšení | ČR | Spotřebitelé | Česká republika | ROCE | MasterCard | Ocenění
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Výhled | Index | Trh | Rezistence | Růst | Obchodování | Banka | Pokles | Reuters | Trading | 3М | Banky | Indikátor | ČTK | Cena | Pivot



