Středa 29. května 2024 04:41
reklama
Dukascopy new
reklama
FTMO férovost
reklama
Swissquote Bank
reklama
Fintokei ProTrader

VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Palantir táhnou zákazníci z USA, akcie rostou o 17 % a od minim jsou již +200 %

06.02.2024 10:09  Autor: XTB  Sekce: Burzovní zpravodajství  Tisk

Výsledky včera večer reportoval také Palantir, který byl jednou z nejoblíbenějších akcí posledních let. Firma má za sebou další pěkný kvartál, kdy jí rostly prakticky všechna důležitá čísla. Současné geopolitické napětí ve světě a dění kolem AI jí však ještě více zlepšují pozici do dalších let. Více v našem videu.

 


Tento materiál je marketingovou komunikací ve smyslu čl. 24 odst. 3 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/65/EU ze dne 15. května 2014 o trzích finančních nástrojů, kterou se mění směrnice 2002/92/ES a směrnice 2011/61/EU (MiFID II). Marketingová komunikace není investiční doporučení ani informace doporučující či navrhující investiční strategii ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 596/2014 ze dne 16. dubna 2014 o zneužívání trhu (nařízení o zneužívání trhu) a o zrušení směrnice Evropského parlamentu a Rady 2003/6/ES a směrnic Komise 2003/124/ES, 2003/125/ES a 2004/72/ES a nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2016/958 ze dne 9. března 2016, kterým se doplňuje nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 596/2014, pokud jde o regulační technické normy pro technická ujednání pro objektivní předkládání investičních doporučení nebo jiných informací doporučujících nebo navrhujících investiční strategie a pro zveřejnění konkrétních zájmů nebo náznaků střetu zájmů nebo jakékoli jiné rady, a to i v oblasti investičního poradenství, ve smyslu zákona č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu. Marketingová komunikace je připravena s nejvyšší pečlivostí, objektivitou, prezentuje fakta známé autorovi k datu přípravy a neobsahuje žádné hodnotící prvky. Marketingová komunikace je připravena bez zohlednění potřeb klienta, jeho individuální finanční situace a nijak nepředstavuje investiční strategii. Marketingová komunikace nepředstavuje nabídku k prodeji, nabídku, předplatné, výzvu na nákup, reklamu nebo propagaci jakýchkoliv finančních nástrojů. Společnost XTB S.A., organizační složka nenese odpovědnost za jakékoli jednání nebo opomenutí klienta, zejména za získání nebo zcizení finančních nástrojů, na základě informací obsažených v této marketingové komunikaci. V případě, že marketingová komunikace obsahuje jakékoli informace o jakýchkoli výsledcích týkajících se finančních nástrojů v nich uvedených, nepředstavují žádnou záruku ani předpověď ohledně budoucích výsledků. Minulá výkonnost nemusí nutně vypovídat o budoucích výsledcích a každá osoba jednající na základě těchto informací tak činí zcela na vlastní riziko.

 

Sdílení článku: 
   

Čtěte více

  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Najdôležitejšia firma sveta ASML má od zákazníkov zmiešané signály
    Holandský výrobca najpokročilejších strojov na výrobu čipov prekonal za minulý kvartál očakávania. Firma vydala dobrý výhľad aj na aktuálny kvartál napriek tomu, že niektorí jej zákazníci vidia slabší dopyt po čipoch. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Netflix ide bojovať proti zdieľaniu hesiel, ktoré zneužíva 100 mil. ľudí
    Najznámejšia streamovacia platforma zverejnila výsledky, ktoré pri zisku a tržbách splnili očakávania trhu. Niektoré čísla, ako napríklad rast počtu predplatiteľov sa však spomaľuje a spoločnosti robí dlhodobo problém aj množstvo ľudí, ktorí svoje prihlasovacie údaje poskytujú iným ľuďom. Firma ale plánuje počas aktuálneho kvartálu vo veľkom začať proti tomuto postupu bojovať a veľa si sľubuje aj od predplatného s reklamou, pri ktorom už teraz začína zarábať viac, ako pri klasickom predplatnom.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Netflix pridáva milióny nových predplatiteľov (3Q/2022)
    Streamovací gigant včera zverejňoval výsledky za predchádzajúci kvartál. Očakávania prekonali všetky dôležité ukazovatele – zisky, tržby, počet nových predplatiteľov, spoločnosť tiež zvýšila aj odhad v oblasti nových predplatiteľov na tento kvartál. Okrem toho firma spúšťa lacnejšiu verziu predplatného, ktorá bude podporovaná reklamami. V rámci výsledkov tiež odznelo niekoľko zaujímavých informácií ohľadom toho, ako sa na počet nových predplatiteľov vedenie pozerá a prečo by pre investorov nemal byť kľúčovou metrikou. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Netflix pridáva výrazne viac predplatiteľov ako čakal, akcie rastú o 7 %
    Pre Netflix bol rok 2020 ťažký. Prvé dva kvartály firme klesal počet predplatiteľov a na trhu sa rozbiehala nová konkurencia. Posledný štvrťrok však už vyzeral celkom dobre, keďže spoločnosť pridala výrazne viac predplatiteľov, ako pôvodne čakala. V priebehu novembra tiež Netflix spustil verziu predplatného s reklamou. Ako sa tento druh služby prejavil na výsledkoch firmy a aké kroky ešte plánuje urobiť, aby zvýšila svoje zisky? Dozviete sa vo videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Noční můra Jardy Brychty pokračuje, akce WBD na cestě k minimům
    Výsledky před pár hodinami reportovala další velká mediální společnost, kterou je Warner Bros. Discovery. I tentokrát však byla čísla špatná a opět potvrdila, že segment klasické televize je na ústupu. Kromě toho WBD dosáhla tentokrát horších čísel iv oblasti filmových studií a ani segment streamování firmu nepotáhl, protože více méně stagnoval. Navzdory špatným číslům a reakci akcií se však v reportu objevilo i pár pozitivních čísel. Více se dozvíte v našem videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: NVIDIA ako víťaz AI vojny?
    Jednou z obľúbených firiem posledných rokov je aj americká NVIDIA, ktorá je známa najmä v oblasti gamingu. Posledné roky je ale pre spoločnosť čoraz dôležitejší serverový biznis, v rámci ktorého využíva aj AI. Podľa slov vedúcich predstaviteľov je práve AI to, čo bude firmu hnať dopredu najbližšie obdobie. Viac vo videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: NVIDIA dopláca na útlm pri gamingu a kryptomenách
    Jedným z miláčikov pandémie bola aj spoločnosť NVIDIA. Tá ťažila z rastúceho dopytu po herných počítačoch a jej produkty sa používali aj v súvislosti s kryptomenami. V oboch segmentoch je však vo svete momentálne útlm, ktorý sa výrazne odráža na výsledkoch NVIDIE. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Palantir bude v zisku celý rok, vidí obrovský potenciál a dopyt po AI
    Jedna z najobľúbenejších spoločností posledných rokov priniesla v rámci včerajších výsledkov už druhý kvartál po sebe zisk. Firma okrem toho tvrdí, že zisková ostane aj počas celého roka a pomáhajú jej aj skoré investície do AI a strojového učenia. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Palantir prvýkrát v zisku, akcie rastú o 18 %
    Palantir je jednou z najobľúbenejších spoločností posledných rokov. Akcie však posledné kvartály výrazne klesali, keďže sa firma nedokázala dostať do zisku. To sa však v minulom štvrťroku zmenilo. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Palantir spomaľuje svoj rast (3Q/2022)
    Výsledky dnes zverejňoval aj Palantir, ktorý je jednou z najobľúbenejších akcií posledných rokov. Firma dosiahla na tržbách 22 % medziročný rast. To je však výrazne menej, ako bol rast posledných rokov, čo môže byť problémom hlavne v segmente poskytovania služieb súkromným subjektom. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Palantiru pomáhají války ve světě a AI, nepřátelé mají být na pozoru
    Včera večer přinesl výsledky také Palantir, který je oblíbenou růstovou společností. Firmě v podstatě rostly všechna důležitá čísla a těží zejména z rostoucího geopolitického napětí a válek ve světě. Kromě toho se Palantir ale snaží poslední roky pronikat i do soukromého sektoru. Jak mu to jde? Dozvíte se ve videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: PayPal znižuje nákaldy, z obehu stiahne akcie vo výške 5 mld. dolárov
    PayPal reportoval solídne výsledky za 1Q 2024. Novému CEO sa naďalej darí mierne znižovať náklady, ktoré nesúvisia s objemom transakcií. Tržby spoločnosti však naďalej rastú a prevádzkové marže tak taktiež dokážu rásť. Spoločnosť je taktiež aj naďalej pomerne priateľská ku investorom, keďže takmer celý Free Cash-Flow, ktoré vygeneruje vracia spätne akcionárom v podobe spätného odkupu akcií. Každý kvartál tak investorom vráti približne 1,5 mld. dolárov, teda približne 2 % z tržnej kapitalizácie. Investori na tieto výsledky spočiatku reagovali pomerne pozitívne a akcie vzrástli o 8 %, avšak nakoniec vo výsledkoch chýbali výraznejšie ukazovatele, ktoré by naznačili výrazný obrat v podnikaní spoločnosti, ako sme to videli napríklad v prípade Mety, a akcie nakoniec skončili iba o 1,5 % vyššie.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Pepsico ako ideálna ochrana akcionárov pred infláciou
    Výsledky včera zverejňoval aj nápojový gigant Pepsico. Firma za posledné kvartály výraznejšie zvyšovala ceny, čo jej ale spôsobilo mierny pokles objemu predaných nápojov. Napriek tomu je vo svojom výhľade optimistická. Viac vo videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Pepsico s vyššími tržbami o 10 %, predáva ale menej nápojov a jedla
    Americký nápojový gigant priniesol dnes výsledky za druhý kvartál. Firme pekne vzrástol zisk aj tržby, zvyšovanie cien ale zrejme odradilo niektorých zákazníkov, keďže predané objemy nápojov a jedla mierne klesli. Pepsicu to zatiaľ ale nevadí a svoju budúcnosť vidí pozitívne. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Pepsico zvyšuje napriek negatívnemu makru svoje čísla (3Q/2022)
    Výsledková sezóna za tretí kvartál tohto roka začína v týchto dňoch a medzi prvými repotoval svoje výsledky aj nápojový gigant Pepsico. Teória hovorí, že firmy z tohto segmentu, obzvlášť keď majú silnú značku, by mali byť schopné dobre odolávať problémom v ekonomike. Potvrdilo Pepsico túto teóriu, alebo má problémy? Dozviete sa v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Pije ještě někdo drahou kávu ze Starbucks?
    Populární prodejce kávy Starbucks ve středu zveřejnil své hospodářské výsledky, kterými šokoval investory. Zájem o jejich kávu totiž výrazně poklesl a nedokázali to zachránit ani vyšší cenou a vyšším počtem prodejen. Problémy mají také v Číně, kde bojují také se zvýšenou konkurencí, která způsobila 11% propad srovnatelných tržeb. CEO společnosti na rozhovoru s akcionáři ani na rozhovoru s Jimem Cramerem pro CNBC neukázal jasné pokyny, jak plánuje bojovat s tímto problémem a akcie se v reakci propadly o 15 %.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: „Pokud někdo nevěří, že Tesla vyřeší autonomii, neměl by být investorem“.
    Včera po zavření trhu přinesla výsledky jedna z nejočekávanějších společností, kterou byla americká Tesla. Ve zkratce se dá říci, že čísla byla opravdu velmi špatná a firmě klesaly nebo se zhoršovaly všechny relevantní metriky. U Tesly je ale její budoucnost ve velké míře o tom, jak se Elonu Muskovi a jeho lidem podaří naplnit sliby a vize v oblasti umělé inteligence, autopilota, robotaxíků či robotiky. Blíže jsme se na výsledky podívali ve videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Procter & Gamble stratí kvôli silnému USD a inflácii 3,7 miliardy USD
    Firmy z oblasti spotrebného tovaru sú všeobecne považované za stabilné a aj v horších časoch by sa im malo dariť dobre. Napriek tomu už počas tretieho kvartálu minulého roka spoločnosť Procter & Gamble pocítila spomalenie v niektorých segmentoch a pokles objemu predajov pokračoval aj teraz. Firma síce zvýšila ceny, čo jej ale pomohlo iba čiastočne. Aké ďalšie faktory spôsobili medziročný pokles tržieb? Dozviete sa v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Procter & Gamble zvláda infláciu pomocou zvyšovania cien (3Q/2022)
    Výsledky včera reportoval aj výrobca spotrebného tovaru a kozmetiky Procter & Gamble. Firma zatiaľ bojuje s infláciou zvyšovaním cien, avšak postupne už evduje pokles objemu predaných výrobkov. Nepomáha jej tiež ani silný USD. Viac v našom videu.
  • VIDEO: Výsledková sezóna s XTB: Proč Netflix přestává zveřejňovat počet předplatitelů?
    Netflix asi není třeba většině lidí představovat, jelikož se jedná o nejstarší a nejznámější streamovací platformu na světě. Firma včera zveřejňovala své hospodářské výsledky, které byly velmi dobré – rostly prakticky všechny důležité metriky a velmi výrazně byl překonán i odhad nových předplatitelů. V reportu však byla jedna velmi zajímavá věc, kterou bylo oznámení, že Netflix začátkem příštího roku přestane zveřejňovat, kolik má předplatitelů? Co stojí za tímto velmi zvláštním krokem? Dozvíte se ve videu.
Forex - doporučené články:

Co je FOREX?
Základní informace o finančním trhu FOREX. Forex je obchodování s cizími měnami (forex trading) a je zároveň největším a také nejlikvidnějším finančním trhem na světě.
Forex pro začátečníky
Forex je celosvětová burzovní síť, v jejímž rámci se obchoduje se všemi světovými měnami, včetně české koruny. Na forexu obchodují banky, fondy, pojišťovny, brokeři a podobné instituce, ale také jednotlivci, je otevřený všem.
1. část - Co to vlastně forex je?
FOREX = International Interbank FOReign EXchange. Mezinárodní devizový trh - jednoduše obchodování s cizími měnami - obchodování se směnnými kurzy.
VIP zóna - Forex Asistent
Nabízíme vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu elitních obchodníků FXstreet.cz. Ve spolupráci s předními úspěšnými obchodníky jsme pro vás připravili unikátní VIP skupinu (speciální uzavřená sekce na webu), až doposud využívanou pouze několika profesionálními tradery, a k tomu i exkluzivní VIP indikátory, doposud úspěšně používané pouze k soukromým účelům. Nyní se vám otevírá možnost stát se součástí této VIP skupiny, díky které získáte jedinečné know-how pro obchodování na forexu, výjimečné VIP indikátory, a tím také náskok před drtivou většinou ostatních účastníků trhu.
Forex brokeři - jak správně vybrat
V podstatě každého, kdo by chtěl obchodovat forex, čeká jednou rozhodování o tom, s jakým brokerem (přeloženo jako makléř/broker nebo zprostředkovatel) by chtěl mít co do činění a svěřil mu své finance určené k obchodování. Velmi rád bych vám přiblížil problematiku výběru brokera, rozdíl mezi jednotlivými typy brokerů a v neposlední řadě uvedu několik příkladů nejznámějších z nich.
Forex robot (AOS): Automatický obchodní systém
Snem některých obchodníků je obchodovat bez nutnosti jakéhokoliv zásahu do obchodu. Je to pouhá fikce nebo reálná záležitost? Kolik z nás věří, že "roboti" mohou profitabilně obchodovat? Na jakých principech fungují?
Forex volatilita
Forex volatilita, co je volatilita? Velmi užitečným nástrojem je ukazatel volatility na forexu. Grafy v této sekci ukazují volatilitu vybraného měnových párů v průběhu aktuální obchodní seance.
Forex zůstává největším trhem na světě
V dnešním článku se podíváme na nejnovější statistiky globálního obchodování na forexu. Banka pro mezinárodní vyrovnání plateb (BIS) totiž před pár týdny zveřejnila svůj pravidelný tříletý přehled, ve kterém detailně analyzuje vývoj na měnovém trhu. BIS je označována jako "centrální banka centrálních bank". Je nejstarší mezinárodní finanční organizací a hraje klíčovou roli při spolupráci centrálních bank a dalších institucí z finančního sektoru. Dnešní vzdělávací článek sice nebude zcela zaměřen na praktické informace z pohledu běžného tradera, ale i přesto přinese zajímavé a důležité poznatky.

Nejnovější články:


Naposledy čtené:

Forex brokeři
NAGA
City Index
Fintokei
reklama
Swissquote Bank