Čtvrtek 25. duben 2024 00:42
reklama
CapXmaster srovnani
reklama
Fintokei ProTrader
reklama
Fintokei ProTrader
reklama
CapXmaster srovnani

9 tipů, jak založit kontaktní centrum se vzdáleným přístupem

21.04.2020 12:16  Sekce: Burzovní zpravodajství  Tisk

Komerční článek: Práce na dálku poskytuje jedinečnou flexibilitu a udržitelnost podnikání, zvláště v současné době velké nejistoty. Manažeři po celém světě přesouvají své zaměstnance mimo společné kanceláře, čímž se snaží dodržovat zásady tzv. social distancing a zajistit bezpečí všech svých zaměstnanců.


Cloudové kontaktní centrum není hudbou budoucnosti, ale nutností současnosti

Zdroj: Genesys.com

Zvýšení pracovní flexibility vašeho týmu je nesmírně důležité. Bohužel přesunout zaměstnance kontaktních center do režimu práce z domova jedním tahem není vždy jednoduché. Práci si ale můžete snadno ulehčit strategickým přístupem k celé situaci.

Co je tedy potřeba k založení cloudového kontaktního centra se vzdáleným přístupem? Jak posilnit své zaměstnance a zachovat tak jejich dobré pracovní výsledky i schopnost poskytovat prvotřídní zákaznický servis?

Připravili jsme pro vás 9 tipů, jak vést své zaměstnance, kteří pracují na dálku. Přečtěte si náš seznam a zjistěte, zda jste připraveni na výzvy, které flexibilní práce na dálku s sebou přináší.

Podpořte prostředí práce na dálku a udržujte spojení mezi všemi členy týmu

Osobní komunikace členů vašeho týmu tváří v tvář je velmi důležitá. Je to ta nejdůležitější část pracovního procesu a při přesunu do režimu práce z domova musí být rozhodně zachována. Buďte ve spojení každý den a používejte aplikace a programy bohaté na takové funkce, které umožní blízkou spolupráci všem členům týmu.

Určitě budete potřebovat funkci sdílení obrazovky. Tato funkce je velmi důležitá pro sdílení důležitých údajů, databází a jejich hodnocení. Sdílení obrazovky vám pomůže s kolegy probírat pracovní záležitosti, řešit zpětnou vazbu nebo pořádat spontánní diskuse při řešení problémů (brainstorming).


Psychická pohoda a pocit zapojení do týmu je u zaměstnanců vzdáleného kontaktního centra velmi důležitá.

Zdroj: Genesys.com

Virtuální kontakt se zaměstnanci a jejich možnost vidět vás na obrazovce značně přispěje k efektivnější komunikaci při předávání zpětné vazby a pomůže vám vyjadřovat se jasněji srozumitelněji. Můžete hodnotit výkon personálu, odpovídat na otázky vašeho týmu, nebo probírat obchodní cíle. Nástroje s pokročilými funkcemi vám umožní sledovat pracovní pokrok vašeho týmu a taky sledovat pracovní morálku.

Aktualizujte nástroje pro správu zaměstnanců

Při monitoringu výkonu center vzdáleného přístupu se soustřeďte na klíčové údaje kontaktních center – jak v reálném čase, tak i na údaje v záznamech. Pro spravování svého vzdáleného týmu budete muset sledovat a řídit klíčové ukazatele výkonnosti (KPI). Tyto ukazatele mají přímý vliv na spokojenost zákazníků se službami kontaktního centra a taky mají přímý vliv na váš podnik. To znamená, že budete potřebovat řešení, které vám umožní sledovat kritické parametry jako vyřešení problémů při prvním kontaktu, průměrný čas strávený čekáním ve frontě, procento odmítnutých hovorů, průměrný čas strávený prací po hovoru samotném, úroveň obsloužení, průměrný podíl neuzavřených (nevyřešených) hovorů, průměrnou rychlost přijetí hovoru, průměrný čas hovoru a dodržování časového plánu.

Když si uhlídáte data, na kterých opravdu záleží, podaří se vám váš rozptýlený tým úspěšně spravovat a udržet tak vysokou produktivitu a spokojenost zákazníků.

Zaveďte flexibilní plánování

Rozptýlený tým znamená rozptýlené harmonogramy. Pro správu flexibilních rozvrhů svých zaměstnanců budete potřebovat výkonný nástroj, který vám umožní splňovat potřeby zaměstnanců i s velmi proměnlivou pracovní zátěží.

Momentální opatření omezení pohybu a sdružování se vedly ke zvýšené pracovní zátěži v mnoha kontaktních centrech. Banky, prodejci, zdravotnická zařízení, státní úřady a další organizace čím dál tím víc přesouvají své služby do bezkontaktního režimu. Pro zvládnutí tohoto nestabilního období je nezbytné plánovat přesně a harmonogramy precizně nastavit.

Využívejte monitoring a nástroje hodnocení kvality

K řízení vzdáleného týmu potřebujete pokročilé nástroje pro monitoring a hodnocení kvality. Manuální zajištění jakosti (QA) je vyloučeno.

Nejlepší je mít jednotné řešení, které poskytuje souhrnný monitoring všech interakcí a transakcí napříč celým kontaktním centrem. Toto jednotné řešení vám umožní dosáhnout požadovaný výkon, odhalit snížení účinnosti, docílit vysoké spokojenosti u zákazníků a pomůže vám splnit všechny vaše obchodní cíle.

Pomocí měření údajů jako jsou vyřešení problému při prvním kontaktu, průměrný čas strávený čekáním ve frontě, procento odmítnutých hovorů, průměrný čas strávený prací po hovoru samotném, úroveň obsloužení, průměrný podíl neuzavřených (nevyřešených) hovorů, průměrná rychlost přijetí hovoru a průměrný čas hovoru budete mít ucelenou představu o výkonu svého kontaktního centra a taky vám to usnadní práci na dalším plánu pro zlepšení.

Poskytněte supervizorům nástěnky, které se zobrazují v reálném čase

Umožněte vašim supervizorům monitorovat výkon kontaktního centra v reálném čase. Poskytněte jim data, která přichází živě a která jsou skutečně užitečná. Dostatek dat zobrazujících se v reálném čase poskytuje praktický náhled do každého procesu, který mají supervizoři na starost. Jsou to údaje jako výkon zaměstnance, počet spravovaných interakcí nebo počet zákazníků, kteří právě čekají na vyřízení.

Snažte se co nejvíc využít dotazníky spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem

Dotazníky spokojenosti zákazníků s hovorem odhalí, co si ve skutečnosti zákazník myslí a umožní kontaktním centrům učinit potřebné kroky k doladění svých strategií směrem ke zlepšení spokojenosti zákazníků. Sledujte spokojenost zákazníků, výkon zaměstnanců, vyřešení problémů při prvním kontaktu a další cenná data. Výsledky dotazníků pozorně analyzujte. Používejte nástěnky, které jsou intuitivní a dají se přizpůsobit. Pomůžou vám proměnit nefiltrovaná data v prakticky aplikovatelné informace, což zlepší celkový výkon a splní očekávání vašich zákazníků.


Zdroj: genesys.com
Cloudové kontaktní centrum PureCloud

Vylepšete možnosti směrování

U modelu práce z domova se směrování stává složitějším. Je zapotřebí mnohem většího úsilí, aby se všechny požadavky od zákazníků hladce přesouvali mezi všemi místy, ve kterých se vaši zaměstnanci nacházejí.

Nástroje pro prediktivní (předvídavé) směrování umožňují vašemu kontaktnímu centru přesměrovat zákazníka k vhodnému zaměstnanci a zajistit tak lepší výsledek hovoru. Prediktivní směrování pracuje s vašimi daty a na jejich základě vytváří chytřejší model směrování hovorů. Hodí se pro nejdůležitější klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) zaměřeny na účinnost (například vyřešení problému při prvním hovoru), pro dosažení spokojenosti zákazníků pomocí Net Promoter Score, ale taky i pro cíle prodeje a tržeb. S nástroji prediktivního směrování lze dosáhnout nejlepší shodu zákazník-zaměstnanec a umožnit tak vašim zákazníkům dostat se k nejlepšímu zdroji i přes skutečnost, že jsou vaši zaměstnanci rozptýlení na více místech.

Sdílejte denní statistické údaje

Při režimu práce na dálku je zapotřebí denně sdílet statistiky výkonu se svými zaměstnanci. Vy potřebujete vědět, co oni dělají ve své domácí kanceláři a oni potřebují vědět, zda celý tým drží krok a zda dobře pracuje. Se svým vzdáleným týmem sdílejte denní statistické údaje s použitím uživatelských rozhraní a nástěnek, které jsou přehledné a snadno ovladatelné. Pocit blízké spolupráce posílíte v celém kolektivu tím, že svým zaměstnancům poskytnete jasný obraz o tom, co se děje v celém kontaktním centru.

Sbírejte zpětnou vazbu

Zpětná vazba je v momentální situaci potřebná víc než kdy předtím. Vaše kontaktní centrum bylo léta pohromadě v jedné kanceláři. Nyní i když spolupracují, jsou vaši zaměstnanci na různých místech. Potřebujete vědět, co se děje, i když s nimi nejste v osobním kontaktu. Proto se snažte získat zpětnou vazbu všude tam, kde je to možné.

Své zaměstnance ve sdílení jejich myšlenek a pocitů týkajících se změn podpořte. Ať sdílí své dojmy, ať řeknou, jak organizují svou práci, jak se drží pracovních rozvrhů v prostředí domova, kde jsou ve stálém kontaktu s rodinou, a podobně. Tímto způsobem pomůžete ve svém týmu udržet dobrou pracovní morálku.

Nezapomeňte od svých zaměstnanců získat zpětnou vazbu týkající se způsobů práce z domova a taky pracovních postupů. Pokud to bude nutné, zlepšete a doplňte pravidla. Zhodnoťte neefektivní postupy, odstraníte tím překážky a udržíte produktivitu.

Se správnými nástroji lze snadno proměnit své kontaktní centrum v pružný, globální a čilý tým zaměstnanců pracujících ze svých domovů a poskytovat tak vysokou úroveň služeb zákazníkům a zároveň vykazovat vynikající obchodní výsledky.

Zdroj: Genesys.com

Sdílení článku: 
   

Čtěte více

  • 8.9. FX blog Kena Vekslera
    Dnešek bude o spoustě řečníků a oznámení, která vyjdou. Jako obvykle se ...
  • 8.9. Řecko bylo výjimečný případ... nebo ne?!
    Mads Kofoed, stratég trhů, Saxo BankTrhy budou i nadále bedlivě sledovat evropské banky a je...
  • 8.9. Vystoupení představitelů ECB a prezidenta Obamy; klíčová pásma pod tlakem
    John Hardy, Forex Market Strategist, Saxo Bank8.9.2011EURUSD klesl před dnešními...
  • 9 faktov, ktoré budú v tomto roku udávať smerovanie trhu
    Stáva sa to už akýmsi „rituálom“, že trh vždy v prvom kvartáli nového roka zneistie. Z časti je to kvôli sezónnosti, k...
  • 9 filmových počinů o financích, na které se podívat o Velikonocích
    2 dny volna spojené s Velikonocemi se nabízejí jako ideální příležitost k doplnění filmového vzdělání. Tím spíš, když musíme být stejně víceméně doma. Proto jsme připravili seznam snímků s finanční tématikou, které by se vám třeba mohly líbit.
  • 9 finančných faktov o Apple, ktoré zrejme nepoznáte
    Spoločnosť Apple asi netreba väčšine ľudí predstavovať. Či už Apple máte radi alebo nie, nepochybne ide o jednu z najúspešnejších spoločností posledných rokov. Apple pozná väčšina z nás asi primárne ako výrobcu telefónov iPhone a máme firmu spojenú so Steveom Jobsom. Na spoločnosť sa však dnes nebudeme pozerať z historického hľadiska zo strany výrobkov, ale z investičného hľadiska, možno trochu netradičnou formou. Finančne ukazovatele a základnú analýzu si vie urobiť každý sám, v tomto článku sa teda pozrieme na Apple skôr z pohľadu budúcnosti a trendov, ktoré mu dopomohli stať sa takým kolosom, akým je dnes. Poďme teda na to.
  • 9 koní pro americkou burzu, aneb technologické firmy jako suroviny nového věku
    Investoři dávají své peníze do akcií firem, které jsou nejvíce vidět a nabízejí největší růst. V čele stojí technologické společnosti Amazon, Apple či Netflix. Možná si ale investoři vyberou své zisky.
  • 9 nejlepších defenzivních akcií současnosti
    V dobách, kdy ceny akcií prudce kolísají a akciové indexy mají tendenci klesat, se investoři zaměřují na defenzivní, antiticyklické akcie stabilních společností. Cyklické růstové akcie, jako jsou například akcie společností v polovodičovém sektoru nebo sektoru cloudového softwaru naopak investoři často opouštějí v chaotických fázích trhu, což zpravidla přinese dlouhou spirálu směrem dolů u hodnoty těchto akcií.
  • 9 nejzajímavějších IPO v roce 2019
    Rok 2019 je na zvučné IPO velmi bohatý. Několik z nich již proběhlo a řada dalších se chystá. Co je to vlastně IPO a jaké poskytuje příležitosti investorům?
  • ❗9 nových krypto CFD 🎆
    Trh s kryptomenami dosiahol v posledných rokoch značný pokrok a hlavné digitálne aktíva, ako sú bitcoiny a ethereum, sa stali jednou z najobľúbenejších investícií. Kryptotrh však obsahuje oveľa viac ako len tieto dve najznámejšie kryptomeny. V tejto analýze uvádzame krátky popis deviatich stále viac obľúbenejších kryptomien.
  • 90´ ČT24 : Bitcoin – univerzální platidlo budoucnosti?
    Včera vysílala ČT24 hodinový segment o bitcoinu. Byl jsem u toho i já, takže pokud za těch pár dnů nemáte tady na xPulsu mého povídání o bitcoinu pořád dost, níže přikládám link k pořadu.
  • 90 % držitelů bitcoinu je v zisku – je čas nakoupit více, nebo prodat?
    Očekávání od Bitcoinu [BTC] se v nedávné minulosti zvýšila, když se král kryptoměn vyšplhal nad hranici 46 000 dolarů. Těsně před posunem na sever velcí držitelé správně rozpoznali příležitost k nákupu a BTC nashromáždili.
  • 🔴 (9:25) ŽIVÝ KOMENTÁŘ XTB: PMI Něměcka
    Buďte s námi u těch nejdůležitějších momentů, které hýbou trhy! V pondělí ráno se v živém vstupu podíváme na zveřejněná makroekonomická data - konkrétně na údaje německého indexu nákupních manažerů PMI. Budeme diskutovat i konkrétní možnosti pro obchod a výhled tržních pohybů do konce obchodní seance. Nepropásněte klíčové tržní události, které přinášejí největší příležitosti!
  • 9.9. Forexový blog Kena Vekslera: Stres a nervy odrazují býky i medvědy
    Ken Veksler, Senior Manager, Trading and Advisory, Saxo BankPřes noc obecně zajímavý vývoj, n...
  • 9.9. Je aukce portugalských dluhopisů vše, co je zapotřebí?
    Mads kofoed, stratég trhů, Saxo BankTémataEvropské banky a jejich problémové rozvahy vzhledem ...
  • 9.9.2010 - Australská ekonomika jede zřejmě stále na plný plyn
    Andrew Robinson, stratég FX trhů, Saxo BankV USA byl přes noc zveřejněn pouze jeden údaj - a to Béžo...
Forex - doporučené články:

Co je FOREX?
Základní informace o finančním trhu FOREX. Forex je obchodování s cizími měnami (forex trading) a je zároveň největším a také nejlikvidnějším finančním trhem na světě.
Forex pro začátečníky
Forex je celosvětová burzovní síť, v jejímž rámci se obchoduje se všemi světovými měnami, včetně české koruny. Na forexu obchodují banky, fondy, pojišťovny, brokeři a podobné instituce, ale také jednotlivci, je otevřený všem.
1. část - Co to vlastně forex je?
FOREX = International Interbank FOReign EXchange. Mezinárodní devizový trh - jednoduše obchodování s cizími měnami - obchodování se směnnými kurzy.
VIP zóna - Forex Asistent
Nabízíme vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu elitních obchodníků FXstreet.cz. Ve spolupráci s předními úspěšnými obchodníky jsme pro vás připravili unikátní VIP skupinu (speciální uzavřená sekce na webu), až doposud využívanou pouze několika profesionálními tradery, a k tomu i exkluzivní VIP indikátory, doposud úspěšně používané pouze k soukromým účelům. Nyní se vám otevírá možnost stát se součástí této VIP skupiny, díky které získáte jedinečné know-how pro obchodování na forexu, výjimečné VIP indikátory, a tím také náskok před drtivou většinou ostatních účastníků trhu.
Forex brokeři - jak správně vybrat
V podstatě každého, kdo by chtěl obchodovat forex, čeká jednou rozhodování o tom, s jakým brokerem (přeloženo jako makléř/broker nebo zprostředkovatel) by chtěl mít co do činění a svěřil mu své finance určené k obchodování. Velmi rád bych vám přiblížil problematiku výběru brokera, rozdíl mezi jednotlivými typy brokerů a v neposlední řadě uvedu několik příkladů nejznámějších z nich.
Forex robot (AOS): Automatický obchodní systém
Snem některých obchodníků je obchodovat bez nutnosti jakéhokoliv zásahu do obchodu. Je to pouhá fikce nebo reálná záležitost? Kolik z nás věří, že "roboti" mohou profitabilně obchodovat? Na jakých principech fungují?
Forex volatilita
Forex volatilita, co je volatilita? Velmi užitečným nástrojem je ukazatel volatility na forexu. Grafy v této sekci ukazují volatilitu vybraného měnových párů v průběhu aktuální obchodní seance.
Forex zůstává největším trhem na světě
V dnešním článku se podíváme na nejnovější statistiky globálního obchodování na forexu. Banka pro mezinárodní vyrovnání plateb (BIS) totiž před pár týdny zveřejnila svůj pravidelný tříletý přehled, ve kterém detailně analyzuje vývoj na měnovém trhu. BIS je označována jako "centrální banka centrálních bank". Je nejstarší mezinárodní finanční organizací a hraje klíčovou roli při spolupráci centrálních bank a dalších institucí z finančního sektoru. Dnešní vzdělávací článek sice nebude zcela zaměřen na praktické informace z pohledu běžného tradera, ale i přesto přinese zajímavé a důležité poznatky.

Nejnovější články:


Naposledy čtené:

reklama
Purple Ebook: Svíčkové a cenové formace