Rekordní Black Friday

Ranní komentář: Rekordní Black Friday prodeje, Kenvue miláčkem fondů, Enviva a její pád
27.11.2023 Akciové trhy pokračovaly v růstu i během minulého týdne. Nálada na trzích je pozitivní a rizikové přirážky velmi nízké. Sentimentu pomáhají nižší výnosy, ale hlavně spekulace na to, že by se mohlo americké ekonomice podařit bez většího škobrtnutí po covidovém boomu hladce dosednout. Pozitivní nálada dostává pod mírný tlak americký dolar. Daří se naopak zlatu a své vyšší ceny si drží také kryproměny.
Další články k tématu Rekordní Black Friday

AI asistence a změny spotřebitelského chování. Co přinesl Black Friday 2025?
05.12.2025 Listopadová nákupní horečka známá jako Black Friday podle předběžných údajů dosáhla nových rekordů. Dominance online prodeje, výrazný nástup umělé inteligence (AI) a změny nákupního chování přinesly odlišné výsledky v e‑commerce a kamenných prodejnách. Pro investory je však důležitější, jaké signály Black Friday vysílá pro celoroční tržby a potenciální vývoj akcií maloobchodních a technologicko‑retailových společností v roce 2026.

Američané na Black Friday utratili on-line rekordní částku
30.11.2025 Američané na den slevových akcí Black Friday (černý pátek) nakoupili přes internet za rekordních 11,8 miliardy dolarů (téměř 247 miliard korun). To je o 9,1 procenta více než loni, ukazují podle agentury Reuters konečná data společnosti Adobe Analytics. Ta očekávala, že za sobotu američtí zákazníci utratí na internetu dalších 5,5 miliardy dolarů a v neděli 5,9 miliardy dolarů. To by proti loňsku bylo o 3,8 procenta, respektive o 5,4 procenta více.

Blíží se vrchol nákupní sezony. Pětina Čechů plánuje utratit přes 10 tisíc
03.11.2025 Podle dat Asociace pro elektronickou komerci vzrostla česká e-commerce loni meziročně o 5 % a také letos má našlápnuto k rekordní sezóně. Vyplývá to z průzkumu agentury Perfect Crowd* pro online tržiště Allegro, který zkoumal nákupní chování Čechů v období od Black Friday až po Vánoce.

Ženy letos na Black Friday utratí 3500 korun, muži 4000 korun. Slevovým hitem bude spíše oblečení a kosmetika, naopak elekronika někdy i zdraží, pozor na podvody
14.11.2021 Už za necelých čtrnáct dní, 26. listopadu, nastane letošní Black Friday. Den plný slev, importovaný z USA, se v Česku uchytil v necelém posledním desetiletí zejména v oblasti internetového nakupování. Letos však nebude, jak tomu bývalo, tolik ve znamení zlevněné elektroniky, jako spíše zlevněného oblečení či kosmetiky. Elektronika totiž v některých případech dokonce i zdraží. Důvodem je především světová čipová krize.

Black Friday se blíží, bude rekordní. Češi utratí desítky miliard, u žen vedou oděvy a obuv, u mužů elektronika
23.11.2019 Právě začíná takzvaný „Black Week“, neboli týden slev a akčních nabídek – byť leckdy falešných. Velké předvánoční nakupování vyvrcholí v pátek, 29. listopadu, stále populárnějším „Black Friday“ – „Černým pátkem“. Žně zaznamenají například české e-shopy, které se mohou během „Black Weeku“ a následujících tří předvánočních, adventních týdnů těšit na tržby čítající více než 20 miliard korun.

Falešné slevy se nevyhnuly ani letošnímu Black Friday. Vždy neplatí ani to, že by dnes nebo v tomto týdnu bylo údajně zlevněné zboží levnější než jindy v roce
27.11.2020 Právě dnes vrcholí takzvaný „Black Week“, neboli týden slev a akčních nabídek – byť leckdy falešných. Velké předvánoční nakupování kulminuje stále populárnějším „Black Friday“ – „Černým pátkem“. Žně zaznamenají například české e-shopy, které se mohou během „Black Weeku“ a následujících tří předvánočních, adventních týdnů těšit na tržby čítající zhruba 35 miliard korun, a 75 procent více než loni. Vyplývá to z dosavadního listopadového zájmu o nákup na tuzemských e-shopech, která je právě zhruba o tři čtvrtiny vyšší než loni, alespoň co se tedy nárůstu objemu tržeb týká.

Společnost Shopify zaznamenala během víkendu Black Friday rekordní prodeje
05.12.2024 Společnost Shopify, přední technologická platforma pro online obchodníky, opět potvrdila svou dominanci a během víkendu Black Friday - Cyber Monday zaznamenala rekordní prodejní výsledky. Společnost nabízí svým zákazníkům všechny nástroje, které potřebují k provozování svých e-shopů, od webových stránek až po zpracování plateb a doručovací služby. Letos navíc uzavřela řadu partnerství, aby tyto výhody ještě více rozšířila. Promítne se taková strategie do budoucího růstu, který po pandemii stagnoval?

Black Friday se blíží. E-shopy v ČR větří rekordní rok, vyplatí se nakupovat na německých e-shopech a není třeba se tolik bát pozdního online nákupu v Číně
24.11.2020 „Vánoční šílenství“ letos vypuklo dříve a odehrává se online (na e-shopech). Stálicemi je elektronika jako jsou mobily, herní konzole, chytré hodiny, ale letos také notebooky (zde obchodníci říkají, že některé jsou nedostatkové a lepší to bude až v lednu či únoru). Oblíbené jsou také menší domácí spotřebiče, které nám zjednodušují život a podporují zdravý životní styl, kromě kávovarů také třeba smootiovače, multifukční hrnce. Frčí také fitness pomůcky. Pro děti elektronické hračky pro děti, lego nebo značkové oblečení, sportovní vybavení.

Ježíšek bude letos bohatší, Black Friday rekordní, Čechům se vrací víra
30.11.2024 Šetřit na vánočních dárcích letos plánuje zhruba pětina Čechů, ukázal jeden aktuální průzkum. To je výrazně méně než v předchozích letech. Za Vánoce tak letos „padne“ nejspíše kolem 65 miliard korun, z toho jen včera, během „Black Friday“, a jen na internetu rekordních odhadem osm miliard. Čechům se totiž postupně vrací víra. Víra, že ekonomika teď alespoň po nějaký čas pojede bez otřesů, vyvolaných světodějnými okolnostmi jako pandemie či válka.

Černému pátku dominuje nakupování online přes mobilní aplikace
05.12.2024 Předvánoční nákupní sezóna se zintenzivnila na Černý pátek („Black Friday“), který letos připadl na 29. listopadu, a mnoho prodejců prodloužilo své slevy na několik dní nebo dokonce týdnů. Podle údajů z USA opět roste také preference nakupování přes internet, přičemž dominují zejména nákupy přes mobilní zařízení. Zároveň klesá zájem o návštěvy kamenných obchodů, které musí hledat nové způsoby, jak zákazníky zaujmout.
Související klíčová slova:
Akciové trhy | Komise v přenesené pravomoci | Komise v přenesené pravomoci (EU) | Rekordní Black Friday prodeje | MiFID II | Pozitivní nálada | Komise | Nálada na trzích | Kenvue | Marketingová komunikace | Investiční doporučení | CL | Podnikání na kapitálovém trhu | Podnikání | MIFID | Výnosy | Investiční strategie | 3М | Vyšší ceny | Trhy | Poradenství | Black Friday prodeje | Společnost | Riziko | Ceny | Minulá výkonnost | Předpověď | Společnost XTB | Situace | Ranní komentář | Dolar | Black Friday | Komunikace | Investiční | Nálada | Výkonnost | JDE | Finanční situace | XTB | Nařízení | Americký dolar | Doporučení | Spekulace | EU
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Výhled | Index | Trh | Rezistence | Růst | Obchodování | Pokles | Banka | Trading | 3М | Reuters | Indikátor | Banky | ČTK | Cena | Pivot




