Služba PureCloud

Kontaktní centra se přemisťují do cloudu kvůli lepší péči o zákazníky
15.11.2019 Komerční článek: Význam cloudových technologií nabírá na síle. Podle agentury Gartner globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne hodnoty 214,3 miliardy dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do takzvaných cloudových kontaktních center.
Související klíčová slova:
Trh | Cloudová kontaktní centra | Platforma | Call centra | Cloudové kontaktní centrum | PureCloud | Miliardy dolarů | Zajištění | Genesys | Genesys PureCloud | Nástroj | Financování | ROCE
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Výhled | Index | Trh | Rezistence | Růst | Obchodování | Banka | Pokles | Reuters | Trading | 3М | Banky | Indikátor | ČTK | Cena | Pivot


