Smart Communications

Tři pilíře moderního bankovnictví pro rok 2020 – digitální onboarding, proaktivní komunikace a empatie
20.01.2020 Svět bankovnictví se otáčí velmi rychle a chce-li v něm banka uspět, musí rychle reagovat na moderní trendy i technologické výzvy. Stejně jako ostatními obory, i bankovnictvím významně hýbe digitalizace. Ta bankám otevírá nové možnosti, jak optimalizovat procesy a přinášet zákazníkům ty nejlepší služby, ale zároveň je pro ně nelehkou výzvou. Co bude muset v roce 2020 banka splňovat, aby neztratila svou relevanci na bankovním trhu a byla pro zákazníky atraktivní?
Související klíčová slova:
Bankéř | Problémy | Pravděpodobnost | Proaktivní přístup | Podnikání | Peníze | Digitální komunikace | BSC | Zkušenost | Onboarding | Založení účtu | Finanční instituce | Karel Beran | Facebook | Digitální onboarding | Investovat | Daně | Komunikace | Úbytek | Digitalizace | Co bude | Banky | Bankovnictví | ROCE | Banka
Nejčastější klíčová slova:
USD | EUR | Pozice | USA | Index | Výhled | Trh | Rezistence | Růst | Reuters | Obchodování | Banka | Pokles | Banky | ČTK | Indikátor | Trading | Cena | 3М | Pivot